.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار ؛
رئيس ستاد انتخابات مازندران منصوب شد
ستاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود .
رئيس ستاد انتخابات مازندران منصوب شد

شمال نیوز: استاندار مازندران با صدور حكمي عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران را به عنوان رئيس ستاد انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مازندران منصوب نمود .

متن حكم بدين شرح است :

جناب آقاي عليرضا يونسي رستمي
معاون محترم سياسي ، امنيتي و اجتماعي


سلام عليكم ؛
              بــا عنـايت بـــه مــراتب تعهد و تجارب ارزشمندتان بــه موجــب اين حكم جنابعالي را بــا حفـظ سمت بــه عنوان (( رئيس ستاد انتخابات استان مازندران )) در امر برنامه ريزي و انجام اقدامات لازم براي برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا منصوب مي نمايم.

فراهم سازي همه تمهيدات لازم و ضروري براي برگزاري انتخاباتي در شأن و تراز مردم شريف و عزيز استان مازندران ، انتخاباتي كه در آن حقوق انتخاب كنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضايي امن و توأم با نشاط و آرامش كاملا رعايت گردد. وظيفه و مأموريت مهم جنابعالي است كه انتظار دارد با هماهنگي اينجانب و با استفاده از همه ظرفيت ها و امكانات و با تلاش و كوشش نسبت به آن اهتمام نمائيد . تشكيل و راه اندازي ستاد انتخابات استان با حضور  معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، مديران كل دفاتر سياسي انتخابات و تقسيمات كشوري،  حوزه استاندار و روابط عمومي وامور بين الملل  ،  امنيتي انتظامي، حراست ، رئيس مركز برنامه ريزي ، نوسازي و  توسعه فنآوري اطلاعات،  بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري،  مدير كل ثبت احوال استان ، امر ضروري و مورد تأكيد است.

بديهي است كليه معاونين ، مديران و رؤساي سازمانهاي وابسته ، فرمانداران و بخشداران نهايت همكاري را با جنابعالي به عمل خواهند آورد.ضمن آنكه كليه دستگاههاي اجرايي نيز بر اساس ماده 21 قانون انتخابات رياست جمهوري و ماده 67 مكرر 1 (اصلاحي 27/1/1392) قانون تشكيلات وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران حمايت و همكاري لازم را مبذول خواهند داشت.

اميد است در پرتو عنايت حضرت حق تعالي و رهنمودهاي ارزشمند مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) و سياست هاي دولت تدبير و اميد ، شاهد برگزاري انتخاباتي با شكوه و قانوني با مشاركت حداكثري مردم علوي و انقلابي مازندران و در راستاي تقويت هر چه بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيم.   انشاءالله


ربيع فلاح جلودار

استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.